pühapäev, 6. aprill 2014

Liustik ja Kuningannalinnake ehk Pildipostitus

Pannkoogikaljud teel Franz Josefi liustikule.

Sel korral pole pikka juttu. Läksin Franz Josefi linnakesse, et näha liustikku. Esimene päev seal oli ainult vihm, vihm ja midagi teha ei saanud. Oleks võinud matkama minna, kuid see poleks eriti mõistlik olnud, sest mäed ja olid udu sees ja midagi näha ei olnud. Teisel päeval oli hommikul veidi aega ja tatsasin kiirelt lühemad matkarajad läbi ja pildid on alljärgnevad.

Lambikas järv keset vihmametsa. Lake Wombat.

Langev vesi on alati kaunis.

Kaljud said kusagilt LSD'd....

..ja neil läks veidi lappama vist.

Franz Josefi liustik. Lähemale kahjuks ei pääsenud.

Franz Josefi liustik kaugemalt ja veidi kõrgemalt. Võimas liustik, kuid paar aastat tagasi oli veelgi võimsam. Pildilt on selgelt näha, kui palju liustik taandunud on.

Vihmamets

Kivi ja sõnajalg.
Jõudsin Queenstowni. Sain kokku tuttavaga, keda kohasin Taupos - Saksamaalt pärit neiu Lena. Jalutasime mööda linna ja ajasime juttu. Ta varsti Saksamaale tagasi ja võimalik, et saab mulle sebida mõnusa töökoha farmis. Pöidlad pihku. Järgmisel päeval tuiasin Queenstownis. Ja ostustasin, et tulen siia kindlalt tagasi ja raiskan palju, palju raha, sest siin on palju, palju mida teha. Ah jaa. Kathmandu esinduses käisin ka. Seal tehti korda mu telgi katki läinud paindu lüli. Tasuta, sest kõik kenasti garantii all. Nüüd on jälle telk olemas.

Homme lähen Milford Soundsi kruiisile. Laevaga fjordide keskele. Loodan, et ilm tuleb hea. Sealt liigun otse matkale ja saab jälle kolm-neli päeva saapa talda kulutada. :) Routeburn track on sihiks võetud.

Järveke Queenstownis.

Vaade künka otsast, kuhu ligi 40mintsa ülesmäge kõmpisin.

Vaade Queenstownile selle künka otsast, mida eelmise pildi all mainisin.