neljapäev, 12. detsember 2013

Hole In One

Minu viimases postituses alanud ostlemine jätkus ka paar päeva hiljem. Lisaks mainitud kraamile soetasin veel matkavarustust, mida kavatsen kasutada kui märtsis teisele saarele rändan. Nimelt ostsin parimad matkasaapad, mis meie Kathmandu poes müügil (Salomoni GoreTex saapad), sandaalid, mis ei hakka pika käimise peale vastikult haisema (nagu tavalised sandaalid) ja sooja aluspesu Uus-Meremaa talveks ja mägisteks matkadeks. Allahindlus oli jällegi väga hea! Nüüd on mul kõik olemas, et jätkata oma rännakuid juba märtsis.

Märtsini aga on veel omajagu minna, nimelt 11 ja pool nädalat. Ma tean seda nii täpselt, sest koostasin järgnevateks nädalateks treeningkava. Detailse treeningkava. See on praegu veel algne, sest üks pool-profisportlane viskab sellele pilgu peale ja võimalik, et teeb mõned muudatused.

Mees ise on 28 aastane. Hariduselt kehakultuurlane ja töötab eratreenerina Liibanonis, kuid pärit Saksamaalt. Tuli Tauposse puhkama ja langevarjuhüppeid tegema. Märkas mu TriStar111 seljakotti kui olin poodi minemas ja uuris kohe, et kas tegelen triatloniga ning kas vajan treeningpartnerit ajaks, mil ta Taupos on. Vastasin, et ma kõigest harrastaja ja kui tuli välja, et ta on poolproff ja omab sponsorlepingut Scottiga, On läbinud kaks Ironmani (esimene veidi üle 10h ja teine alla 10h), kuid spetsialiseerub poolpika triatloni distantsile. Pärast seda tunnistasin, et arvatavasti on tema treeningtempo mu jaoks veidi liiga kõrge, kuid samas oli ta lahke jagama kogemusi ja soovitusi ning küsimusi oli mul palju. Sain teada palju kasulikku ja kõrvatagused on nüüd täis kritseldatud. Õnneks sain ka mina veidi teda suunata. Nimelt toimub tuleval laupäeval (14.12) siin poolpikk triatlon (Taupo-Half) ja viskasin kohe õhku võimaluse, et ta võiks veel teha late-registrationi ning osaleda, kuid kuna tegu on tema off-seasoniga, siis arvas, et tervet distantsi nii ootamatult läbima ei hakka ja leidis kerge vaevaga meeskonna ning aitab neid jooksudistantsil (teatavasti siis poolmaraton ehk 21.1km). Ma ise plaanisin ka sellest triatlonist osavõtta, et saaks hea ülevaate, mis olukorras ma olen, kuid kuna töötan samal päeval, siis jääb see kahjuks minu jaoks ära. Kui mäletate rattamehaanikut, kes aitas mulle mu praeguse TT-ratta sebida, siis see härrasmees võtab ka sellest poolpikast triatlonist osa. Õnn kaasa ka temale!

Kindlasti lähen aga vaatama starti (kell 6:30) ja esimest vahetusala, sest tööle pean ilmuma alles kell 10 hommikul. Laupäevane tööpäev venib mul aga väga pikaks, lausa kella 00:00ni. Ja see on väga hea! Ma nimelt sain endale teise töökoha. Golfikohta (Hole In One) mäletate? See, kus ma golfipalle vee järve põhjast ära toomas käisin. Vot, läksin jälle. Olen seda teinud juba kolm korda ja järjest tublimaks lähen. Ei sukeldu rohkem kui 1 tund, sest pikem sukeldumine kurnaks liialt enne plaanitud treeninguid, kuid sellest piisab täiesti. Lisaks olen ikka läbi astunud sealt kui trennist tulen (mu ratta- ja jooksumarsruudid liiguvad sealt läbi) ja tere öelnud ning meenutanud, et olen ikka veel huvitatud ükspuha, mis töökohast, mis neil pakkuda on. Tutvust olen teinud selle biznesi omaniku Pete'iga, tema naisega (kahjuks nime ei mäleta, kuid jätsin talle väga hea mulje nagu ka Pete'ile) ning ühe kohaliku ärikaga Zoraniga, kes samuti seal kohas töötab.

Saingi siis Pete'ilt sõnumi, et tuleksin läbi nö treeningpäevale. Täna oli siis see treeningpäev. Läksin kohale. Pete näitas kus mis asub ja mida kõike tegema peab, et ma edukalt hakkama saaksin. Sisuliselt oli neil otsus tehtud mind tööle võtta juba enne kui ma kohale läksin. Minust saab õhtuse vahetuse (18:00 - 00:00) administraator ja meelitan inimesi golfi mängima ja neile golfipalle järve löömiseks müüma. Jap! Jällegi müügitöö. Me likey!

Tööpäevi saab nädalas olema ca 3 kui (ma vähemalt loodan, et niigi palju saa) ja esimene töö-õhtu on juba sel laupäeval. Tegelikult on see väga mõnus plaan, sest nüüd töötaksin nagu hull terve nädalavahetuse (reede - pühap) ja saaksin nädala sees pühenduda rohkem trennile. Praegu kestab mul taastumisnädal, mis tähendab, et teen küll trenni, kuid mahud ei ole nii suured kui tavaliselt. Esmaspäevast läheb käiku see treeningkava, mida ülal mainisin (mis veel ülevaatamisel on) ning töö ja trenn saab alata! Kindlasti peab veel kriitilise pilguga ka oma toitumist redigeerima. Kahe viimase nädala (enne võistlust) üldine plaan on paigas, samuti ka võistluspäeva toitumine. Nüüd on vaja keskenduda eelnevale perioodile. Selles osas uurin veel juurde poolprofilt, kes hetkel minuga samas hostelis elab. Kõik saadaval olevad ressursid tuleb ammendada, eriti kui need veel tasuta on!

Aga ärge saage valesti aru! Siinne elu pole ainult töö ja trenn! Viimastel päevadel olen aega väga mõnusalt veetnud. Kohaliku hostelirahvaga väljas käinud, ühel pokkeriõhtul osalenud (see oli eriti lahe. Kiwid mängivad väga agressiivset pokkerit ja minu TAG mängustiil omistas mulle kiirelt austust. See tähendab, et kui ma kätega kaasa läksin, siis teadsid nad, et mul on miskit tugevat näpus) ning lisaks kõigele muule käisin ka The Hobbiti teist osa vaatamas kinus! See film ei petnud lootusi ega ootusi! Spoilima ei hakka, kuid kõigile kääbiku ja LOTRi austajatele ning muidu fantasy rahvale soovitan kindlasti seda linateost kaeda!

Kokkuvõtvalt on mul nüüd kaks töökohta, imeline asukoht treenimiseks ja vapustav seltskond!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar