laupäev, 9. november 2013

Taupos

Terekes!

Pole päris pikalt midagi siia kirjutanud, aga ega midagi väga huvitavat polegi ju juhtunud.

Neljapäeval (07.11) oli mu viimane päev Timber Trail Centre'is. Eelneval õhtul tegi boss õhtusöögi - ahjukartulid, herned, sealiha täidisega. Täidis ja muu oli hea, aga liha... Noh, ütleme nii, et nuga ei tahtnud ka väga lõigata. :)) Muidu oli tore, jäätis oli ka väga hea ning seltskond (Marty (the boss), Arthur, Emil, Kelsey, Hannah, Angelina ja mina) tore.

Neljapäeva õhtul sõitsin Steve'iga tema poole, kus sain jälle megasuure portsu õhtusöögiks. Ajasime juttu ning vahetasime e-maili aadresse, et ikka kontakti hoida saaks. Arvas, et kui tal tuleb mingi suurem saeveski tööots, siis kutsub mu nädalaks enda juurde, et lisarahhi teenida. Ma oleksin sellega vägagi päri.

Reede hommikul asusime Tauposse teele. Steve'il ja Jossil oli ka Tauposse asja ning seetõttu ei pidanudki hääletama, vaid sain nendega kohale. Lucky me! Sõit vältas ca 1,5 tundi ja kohal ma olingi. Lasin end infopunktis maha panna ja tegin tadaaa ning läksin uurima, kus magada saaks.

Leidsin hosteli täiesti kesklinnas ja vägagi soodsa hinnaga. Pärast tuppa sisse vuramist läksin linna peale asju ajama. Avasin Kiwibankis arveldusarve, käisin läbi suuremad fitnessklubid, ujula, rattapoed, spordipoed jne... Inffi sain palju ja igast huvitavaid kontakte. Vetelpäästjaks ma kahjuks ei saanud kohalikku basseini ja spordipoodi ma ka ei mahtunud. Üks toidupood aga oli väga lootusrikka moega, täitsin avalduse ning öeldi, et kui midagi ei tule, siis intervjuule saan kindlalt. Ja siin on ohtralt restosi, kus kindlalt abi vaja, seega tööta ma jääda ei karda. Samas kui peaks juhtuma, et 2 nädala jooksul ei leia ma siit midagi, siis on Napieri minek ja farmitööle. Hooaeg algas seal ning puuviljakorjajaid on neil alati vaja. :D Ma läheks isegi kohe sinna, kuid kuna 1 märtsi sündmus leiab aset Taupos, siis tahaks jäädagi siia, et saaks siin trenni teha.

Trennist rääkides, siis siin saaks ujulapääsme 80 kohaliku rahhi eest ja selle eest ujuksin ujulas kolm kuud nii tihti kui tahan ja millal tahan. Seega väga soodne pakkumine. Lisaks on jõusaalipääse 5 kohalikku rahhi üks kord, samuti odav ja ühes teises jõukas saan käia nö testnädala tasuta. Selle variandi kasutan 100% ära. Joosta on siin samuti hea. Mööda järve kallast (ahjaa, elan nüüd ju imeilusa Taupo järve ääres, küll ma varsti teile ka pilte näitan.Minu hosteli toast avaneb muidu väga hea vaade järvele ja selle taustal olevatele mägedele) on hea vudida, rada käib üles-alla ja on täpselt mõnusa raskusastmega. Eraldistardiratast pole veel kahjuks leidnud ja kui ei leiagi, siis sebin hoopis maanteka, sest sellega saab trenni teha küll ning jätkan TT-ratta otsinguid juba pingevabamalt.

Viimased kaks päeva on ka meeletult mõnusad olnud, sest ilm hakkab vist veidi soojemaks minema. 25-27 kraadi ja selline tunne nagu oleks Eesti südasuvi käes. Päike on hullult tugev ja ostsin ka igaks petteks päikesekreemi SPF +30. Eestis jääks sellisega terve suve valgeks, siin madalama kategooriaga kaitset ei müüdagi! :) Liivaranda kui sellist siin ei eksisteeri, aga riba, kus peesitada on täitsa olemas.

Praegu ongi pühapäeva õhtu ja kell 19:00 ning päike praeb läbi hosteli akna. Väga mõnus. Suvi! :)) Tänaseks lõpetan ja kriban juba kui midagi huvitavat juhtunud on või kui on möödunud nädal ja on juhtunud palju ebahuvitavat, siis kirjutan ka!

PS! Sattusin siin hostelis kokku ka Eestist pärit inimesega! See oli vägagi üllatav, sest arvasin, et Taupos ma vaevalt eestlasi kohtan, aga võta näpust. Sai veidi eesti keeles jutustatud ja alguses ei osanud üldse väänata keelt enam, et eestikeelseid sõnu välja hääldada. Väga raskelt tuli see, nagu oleks mingi võõrkeha suus :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar